среда, 1 февраля 2017 г.

Життєносний ритм Дмитра Куровського






Дмитро, розкажи про свій основний месседж, який ти несеш в своїх роботах. Твої картини гвалтують мої концепції своїм різномаїттям, в той же час є в них щось спільне, окрім автора!

Основним об’єктом і образом моїх робіт є людина. Завжди хотілося нагадати, що ми є Люди! Унікальні та феноменальні істоти…Ба навіть цілий всесвіт! ..почуттів , емоцій, думок, страстей, радощів і печалей. Я звертаюсь до людського всередині глядача чи слухача. Торкаюся багатьох тем і процесів , перед усім – стосунків людини із сучасним психотропним світом, емоційною причетністю до сьогодення, естетичним сприйняттям світу. Мій творчий процес це постійна внутрішня робота, це і самоочищення та своєрідний діалог із сучасністю. Життєва сила! Спробувати дати раду собі із самим собою – зі своїми протиріччями, бажаннями, надіями і потребами… Про почуття гумору також не забуваю. Енергія музики має, без сумніву , величезну цілющу силу. Багатство культури, яке залишається з нами при вирішуванні конкретних життєвих проблем. І у цьому сенс мистецтва теж. Бажання щось подарувати світу є, отже внутрішня праця триває..Будь яке мистецтво – це комунікація. Важливий контакт із зовнішнім світом. Цікавість до життя в усіх його проявах. Це і радісний вогонь існування, і дорога життя.




Розкажи про свої творчі плани. Цікаво знати чим живе художник.

Моє життя це емоціональна подорож. Я думаю про майбутнє і постійно виникають нові плани. Сучасне мистецтво саме про здатність дивитися на життя з різних точок зору. Побачити проблему в іншій перспективі дає можливість вирішувати різні надскладні задачі. Головним сигналом і закликом є – перестати пожирати Планету!

Моє життя пов’язане із музикою. Це моє живе коріння. Звідси проросло багато яскравих ідей. Я радий, що музичний процес триває ! У 2017-му з’явиться новий альбом Фоа-Хока за участю талановитого музиканта та композитора Євгена Ходоша. Триває робота над спільним треком моїх друзів Flying Super Pension & Foa Hoka «Сitius Altius Fortius”. І тут дивовижна новина та ідея. Відомий звукооператор Stefano Moretti з Берліна узявся долучитися до створення цієї композиції (Посилання) . Також я продовжую співпрацю з моїми друзями – експериментаторами King Imagine, Dubmasta, Влад Сімкін, Артем Сиворакша, Terri Kenyon, Boochyaman, Dima Silich, Євген Казак… Звичайно мене хвилюють різні візуальні ідеї, задуми, техніки та матеріали . І звичайно я надалі займаюся організацією все нових і нових виставок.

Як ти оцінюєш витвори мистецтва? Подобається - не подобається? Чи є все-таки загально прийняті цензурні норми?

У нашому світі забагато брехні та жаху. Люди підсвідомо найбільше прагнуть пізнати причину страху. Отже ми маємо бути пильними. Спиратися слабкостям і плекати особливу ауру та внутрішній спокій. І життєносний ритм! Інтенсивність!  А стосовно того, як я оцінюю витвори мистецтва… Тут важливою є інтуїція. І психоландшафт! Енергетичний резонанс. Гармонія можлива!


Про що думаєш перед сном?

О! перед сном… Перелітаю до стадії живої тиші під миттєвий калейдоскоп фантазій, фідбеків, флешбеків, фантомів, фонограм, фантасмагорій, форм, фресок, фламінго…

Який витвір кіномистецтва ти порекомендуєш нашому читачу?


“Blow Up “ Мікеланджело Антоніоні, “Просто Кров “ Джоела Коена, “Naked” режисера Майка Лі, “Дух Вулика” (реж.Віктор Ерісе), “Строшек” Вернер Херцог, ранні стрічки Робера Брессона і звичайно фільми Райнера Вернера Фассбіндера






Ознайомитись з роботами можна за посиланням: https://dmytrokurovskiy.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий